čtvrtek 22. srpna 2013

PAUZA


Rozhodla jsem se si dát s blogem pauzu, poslední dobou mám míň času na 2. blogy a chci se spíše věnovat tomu knižnímu, a tento blog nechci zas tak úplně zrušit nadobro :D.

Proč mám stále míň času??
Protože jak každý ví brzo začne škola a já nastupuju do prváku, což si myslím že nebudu zas tak lehký, hlavně ten začátek ;), a možná budu i brigádu přes školní rok, což je strašně super!! Takže si myslím že nebudu ani stíhat ani ten Knižní blog, ale budu se snažit ;)), jen doufám že bude čas na čtení, protože toho se kvůli škole fakt nevzdám :DD.

Kdy se vrátím??
Nemůžu to říct přesně, ale když všechno bude tak jak bude, tak by to mohlo být ještě tenhle rok, ale nic neslibuju :)).

P.S. Jen doufám že vám to tolik nevadí ;), a kdo má blog rád tak se nebojte já se vrátím!! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat